lørdag 5. januar 2013

Justin Bieber og avlagte klær




Mange fine mapper av en utslitt dongeribukse og avlagte skjorter til fòr
:)


En eller annen slengte inn buksen til meg en dag før jul (de bruker det - mine bekjente, vet at det meste kommer til nytte her hos meg)


Ble liggende ettpar dager med øyebetennelse og forkjølelse, syk og for svak til søm, fant hjernen min plutselig på at jeg skulle sy
SMINKEPUNGER
av buksebena


da ble det enda verre å være syk,
men så fort kroppen ville henge med, slepte jeg den til sybordet.


Det ble noen mapper av buksebena, og jammen er de allerede bestilt av ihuga JB-fans.


Nå er helsa svært mye bedre - så det blir sminkepunger i alle farger de nærmeste dagene.
Jeg tar kr 150.- for en sminkepung inkl. porto.
Velkommen til nye følgere, håper dere finne noe nyttig her hos meg.

Godt Nytt År 
til alle dere der ute.
:O)

4 kommentarer:

  1. Hei Anne,,,og godt nytt år til deg.
    Dette var kreativt og fint.
    Lurt og bruke avlagt klær.
    God helg til deg.
    Anne

    SvarSlett
  2. Du verden, så produktiv! Jammen har du fått mange flotte sminkepunger ut av ei avlagt bukse!

    SvarSlett
  3. så flotte ting du har laget. har du fortsatt noe igjen som du selger? har en datter som er stoor fan av justin bieber.mvh hege

    SvarSlett
  4. Frisk?? Godt å se at hjernen din produserer til tross for sykdom! Godt nytt år forresten, etter den fine høsten og før vineren kan æ ikkje akkurat skrte av været idag... men får vært inne og surfa på blogga ;o) Klem

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for kommentaren din :o)
Har du ikke egen blogg markerer du bare for "anonym"